Subject: SA Endla Teater nõukogu 21.02 koosoleku päevakord
From: "Erle Toiger" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 10:46:15 +0200

Tere

Edastan vastavalt riigivaraseaduse § 84 lõike 2 punktile 1 Sihtasutuse Endla 
Teater nõukogu 21.02.2025 koosoleku päevakorra.

Lugupidamisega

Erle Toiger

varahaldusnõunik | finantsosakond

tel 628 2229

[email-masked]

Kultuuriministeerium

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2250 | [email-masked]| www.kul.ee

From: Reelika Väljaru <[email-masked]>
Sent: Friday, February 21, 2025 10:43 AM
To: Erle Toiger <[email-masked]>
Subject: FW: SA Endla Teater nõukogu 21.02 koosoleku päevakord ja materjalid

From: Reelika Väljaru
Sent: Monday, February 17, 2025 8:58 AM
To: 'Toomas Kivimägi' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; 'Silver Smeljanski' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 'Kaie 
Karniol' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 'Kadri 
Kõusaar' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Roland Leesment <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: SA Endla Teater nõukogu 21.02 koosoleku päevakord ja materjalid

Head nõukogu liikmed!

Kõigepealt on mul rõõm tervitada meie uut nõukogu liiget – RAM uus esindaja 
on Kaie Karniol.

Kaie liitub meiega juba reedesel koosolekul ja saab ennast ise pikemalt 
tutvustada. Meie tegusa nõukogu nimel aga tere tulemast!

Teiseks saadan reedel, 21. veebruaril algusega kell 13:00 toimuva nõukogu 
koosoleku päevakorra ja materjalid.

Koosolek toimub tavapäraselt teatri IV korruse nõupidamisruumis.

Päevakord:

1.	SA arengukava ja tegevuskava ülevaatamine, sh võrdlus asutajate 
ootustega – eraldi materjali ei saada, kehtiv arengukava on 
<https://media.voog.com/0000/0041/3004/files/Endla%20Teater%20arengukava%202022-27%20p%C3%B5hi.pdf> 
siin, kinnitatud asutajate ootused saatsin kõigile jaanuaris.
2.	2024. a majandusaasta esialgsed koondtulemused koos seletuskirjaga ja 
tegevuskava täitmine; 2025.a. eelarve (1 kuu) täitmine – materjal lisatud;
3.	2024.a. riskide realiseerumise ülevaade (2024.a. riskide hindamise 
põhjal) ja 2025.a. riskide hindamine – materjal lisatud;
4.	Lühiülevaade juhatuse liikme lepingu sõlmimisel kokku lepitud tegevuste 
edenemisest – materjal kohapeal.

Nagu ikka, ootan kõiki osalema füüsiliselt kohapeale.

Kel üldse ei ole võimalik, palun andke mulle teada, saadan siis lingi.

Tegusat töönädalat ja kohtumiseni reedel!

Reelika

5202114